კონკურსები და ოლიმპიადები
საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ფარგლებში, საშუალო საფეხურის მოსწავლეებთან ჩავატარე ვიქტორინა რა? სად? როდის? . ვიქტორინა შედგებოდა 3 ტურისაგან და ასევე შუალედებს შორის მოსწავლეებს შევთავაზე სახალისო ინტერაქტიური კითხვები , რომლებსაც მათ წარმატებით გაართვეს თავი. სუფევდა პოზიტიური და მეგობრული გარემო. ვიქტორინის მიზანი იყო- მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება და ახალი ცოდნის შეძლენა, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების განვითარება. ასევე თანამშრომლობითი და გუნდურობის უნარ ჩვევების განვითარება.მათი წახალისება და მოტივირება
Subscribe to:
Posts (Atom)
საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
https://drive.google.com/open?id=10DF29vGmecHqUsODneuvqGdGnxrpZHE0

-
მეგობრებო! მესამე კლაისის შემაჯამებელი ვიქტორინა. სახელმძღვანელო New building blocks. students' book . Part II მოსწავლეები დიდი სიხა...
-
2019 წლის 8 მაისს , ზუბის საჯარო სკოლაში მე-3 კლასში ჩავატარე ღია გაკვეთილი თემაზე" Ronnie mixed seasons", სადაც მოვიწვიე მშობლ...
-
საკუთარი პედაგოგიური კვლევის ფარგლებში ერთ-ერთ ინტერვენციად გაკვეთილების დაგეგმვის ხარისხის გაუმჯობესება დავისახე. შევეცადე, საგაკვეთილო პრო...
No comments:
Post a Comment