კონკურსები და ოლიმპიადები

საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის  ფარგლებში, საშუალო საფეხურის მოსწავლეებთან ჩავატარე ვიქტორინა რა? სად? როდის? . ვიქტორინა შედგებოდა 3 ტურისაგან და ასევე შუალედებს შორის მოსწავლეებს შევთავაზე სახალისო ინტერაქტიური კითხვები , რომლებსაც მათ წარმატებით გაართვეს თავი. სუფევდა პოზიტიური და მეგობრული გარემო. ვიქტორინის მიზანი იყო- მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება და ახალი ცოდნის შეძლენა, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების განვითარება. ასევე თანამშრომლობითი და გუნდურობის უნარ ჩვევების განვითარება.მათი წახალისება და მოტივირება




No comments:

Post a Comment

საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

https://drive.google.com/open?id=10DF29vGmecHqUsODneuvqGdGnxrpZHE0