ჩემ მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსი





ცაგერის რაიონი , სოფ. ზუბის საჯარო სკოლა
                                                                                                                   საგანი: ინგლისური ენა
                                                                                                          პედაგოგი: ირმა ნოსელიძე
საგანმანათლებლო რესურსი
რეფლექსია

ინგლისურ ენაში დაწყებით საფეხურზე მნიშვნელოვანია თვალსაჩინო მასალის და სხვადასხვა სახის  რესურსის გამოყენება. ჩემს მიერ დამზადებული რესურსი განკუთვნილია II- III –IV დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისათვის, თუმცა მოსწავლის  საჭიროებიდან გამომდინარე შეიძლება გამოყენებულ იყოს ასევე უფრო მაღალი საფეხურის მოსწავლეებთანაც.
 საგანმანათლებლო რესურსის მიზანი არის, რომ  მოსწავლეებმა  გაკვეთილის მსვლელობისას  მარტივად და ხალისით შეძლონ :
1.         წინდებულების გამოყენებით  მარტივი წინადადებების შედგენა.
2.           კონსტრუქცია There is/ There are გამოყენებით  წინადადებების შედგენა .
3.         ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
4.         მოსწავლეთა საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის გაზრდა, დაინტერესება, მოტივირება.
            5.     თანამშრომლობისა  და საკომუნიკაციო  უნარ- ჩვევების განვითარება.
აღნიშნული რესურსი დამზადებულია ფორმატის ფურცლის გამოყენებით რომელიც არის ლამინირებული , ასევე გამოჭრილია სხვადასხვა წინდებულები, სიტყვები ( შინაური ცხოველები) , ზმნები და კონსტრუქცია there is/there are რომელებიც არის ასევე ლამინირებული და რაც საშუალებას აძლევს მოსწავლეს შეუძლია ადვილად გადაადგილოს /  შეუცვალოს ადგილი  ნებისმიერ სიტყვას , წინდებულს და ..
            აღნიშნული რესურსი გამოვიყენე მესამე კლასის მოსწავლეებთან , რადგან ზოგ შემთხვევაში დიდ სირთულეებს ვაწყდები წინდებულების შესწავლის დროს. დაწყებით საფეხურზე მოსწავლეებს ურთულდებათ წინდებულების აღქმა და სწორედ აქ , თვალსაჩინოება თამაშობს დიდ როლს მოსწავლეთა მოტივირებაში, რათა მოსწავლე გაუმკლავდეს გარკვეული სახის სირთულეებს უცხო ენის შესწავლის პროცესში.
 მინდა  ავღნიშნო ის მოტივაცია და ხალისი რომლითაც მოსწავლეები იყვნენ ჩართული აქტივობებში:  წინადადებების შედგენაში , ცხოველების და ნივთების გადაადგილებაში და ა.შ.  გაკვეთილის დასრულების შემდეგ მათ თავად გამოთქვეს სურვილი მსგავსი რესურსის დამზადების  და გამოყენების.
აღნიშნული რესურსის დადებითი მხარეები :
1.      მარტივად დასამზადებელი
2.      ხელმისაწვდომი
3.      სახალისო და უკეთ დასამახსოვრებელი
4.      უსაფრთხო
5.      შეუძლია გამოიყენონ სხვადასხვა საფეხურის მოსწავლეებმა.
6.      არ მოითხოვს ხარჯებს
7.      შეგვიძლია გამოვიყენოთ მრავალჯერადად
რას გავაუმჯობესებ:
1.      ავიღებდი ქაღალდის უფრო დიდ ფორმატს , გავზრდიდი არსებითი სახელების რაოდენობას, რათა მოსწავლეებმა აითვისონ რაც შეიძლება მეტი ლექსიკური ერთეულები.









No comments:

Post a Comment

საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

https://drive.google.com/open?id=10DF29vGmecHqUsODneuvqGdGnxrpZHE0